Ressursplanlegger for Serviceteknikere, Norsk Brannvern AS


Norsk Brannvern AS, som ble etablert i 2002, er en totalleverandør av brannforebyggende tjenester mot nærings- og boligbygg.  Vi har i dag virksomhet i hele Østlandsområdet, Sørlandet, samt Bergen og Trondheim med hovedkontor i Mjøndalen. Norsk Brannvern jobber for at alle norske hjem og arbeidsplasser skal være godt brannsikret. Vi er i stor vekst og har solid økonomi og søker nå flere personer som kan bidra til at vi skal nå våre ambisiøse mål.

Vi søker en strukturert, grundig og effektiv person som skal håndtere våre Serviceteknikere. Deres oppgave er å følge opp serviceavtaler i boligsammenslutninger i Oslo og Viken. Det er pt. ca. 60 personer som jobber ettermiddag og kveld. Du vil i hovedsak arbeide på dagtid.

Det blir ikke gjennomført intervjuer før situasjonen i Norge har normalisert seg, men vi oppfordrer likevel interesserte kandidater til å søke. Prosessen vil bli igangsatt når landet igjen er «på track».

Arbeidsoppgaver:
Planlegge og fordele service-oppdrag.
Avtale service-oppdrag med våre kunder.
Bestille produkter i henhold til avtale med våre kunder.
Rekruttere og følge opp Serviceteknikere.

Ønskede Kvalifikasjoner:
Være utdannet innenfor logistikk eller økonomi.
Noen års erfaring med logistikk eller ressursfordeling.
Ha en naturlig autoritet.
Høy grad av selvstendighet samtidig som du har gode samarbeidsevner.
Gode IT-kunnskaper.
Norsk flytende, både skriftlig og muntlig.
Førerkort klasse B.

Vi kan tilby:
Et godt arbeidsmiljø med stor entusiasme.
Meningsfulle og spennende arbeidsoppgaver.
En hektisk hverdag.
Konkurransedyktig lønn.

Søknadsfrist: 20. mars 2020

For ytterligere informasjon, kontakt oss på telefon: 959 00 508 eller på mail gpr@gp-rekruttering.no